آهنگ جدیدیاس برای دانشجوها:

سخته درسم،رسیده وقت رفتن

سر امتحانی که میدونم تهش ردم!

حس میکردم حرفای استاد باخرخوناشه!

اونجا بودکه فهمیدم این قصه اولاشه!

وقت امتحانوخراب کردن برگمه

توخودت میدونی که خراب کردم الکی جو نده

حرفای خانوادمم که نمک زخممه!

تنها دلخوشیم ترم های بعدمه

وباز منوحسرت یه نمره بیست!

که استاد بنویسه گوشه ی لیست!

میدونی چندبار افتادم برای یه درس بگذریم...

دیگه بیست گرفتنشم برام مهم نیس...

توکه میدونستی دانشجوی ترم آخرم!

بگو با من چرا د آخه نوکرتم!!!:)))



نظرات شما عزیزان:

alone_lover
ساعت10:32---18 دی 1392
خعععععععععععععلی باحال بود
پاسخ:آره دیگه


باران
ساعت22:27---11 دی 1392
دمت دما دم لایک داره


پاسخ:عزیزمی!مرسی دیگه چیکا کنیم!!!:)))))


بیطرف
ساعت19:27---11 دی 1392
باشه سعی می کنم ممنون از نظرت
پاسخ:خواهش میکنم


aref
ساعت19:41---10 دی 1392
kheili ghashangh bood


پاسخ:مرسی


دل و حرفش
ساعت14:43---10 دی 1392
خدایی با حال بود من که خوشم اومد از اینکه به وبلاگم اومدی ممنون بازم سر بزن
پاسخ:ههههههه مرسی،حتما بازم میام


مبینا
ساعت12:13---10 دی 1392
سلام خوبی؟ممنون که بهم سر زدی وبت خیلی قشنگه اگه چند تا عکس خنده دارم بذاری که دیگه عالی میشه
پاسخ:سلام مرسی شکر خوبم،حال یه فکری بکنم شاید عکسم گذاشتم!!!!!


ارسلان
ساعت11:03---10 دی 1392
ههه.خیلی باحاله.قالب قشنگتر شده.اما یکم بیشتر اپ کن.
پاسخ:باشه حتمابیشترآپ میکنم


hosein
ساعت3:12---10 دی 1392
جالب بود


پاسخ:هههههههههه آره میدونم!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: